Ziigmund chat

Go down

Ziigmund chat

Post  EAST FIFE CASUAL on Thu Oct 23, 2008 2:00 pm

Because me and Pumpuu Balloo have a shared love of Finnish degen Ziigmund I wanted to make sure he got this chat after he returns from being AWOL.

Lars/Ziig and Brian Hastings at Railheaven:

Ziigmund: u guys r too lucky
Ziigmund: toi hjästingssi niin vitun lucky
Brian Hastings: im so lazy, hu is too much mental
energy
LarsLuzak:
LarsLuzak: 3 handed NL then
Ziigmund: no
Ziigmund: i need pumppu or gusettaja
Brian Hastings: yeah get gus in there!
LarsLuzak: he was there
LarsLuzak: played like 3 hands
LarsLuzak: and ran
Ziigmund: pumppu is better even
Brian Hastings: why is david called pumpuu anyway
Brian Hastings: i always wondered that
Ziigmund: he is Pumppu Benyamine
LarsLuzak: ud like to have a cool nickname too
Brian?
LarsLuzak:
Brian Hastings: haha
Brian Hastings: what would u nickname me?
LarsLuzak: hmm have to think of something
LarsLuzak: Ziigi lets play HA
Ziigmund: oot lussu nähny ton hjästingssin kuvan (translation: Lussu have you seen a picture of that Hjästings?)
Ziigmund: ?
LarsLuzak: joo (yeah)
Ziigmund: oisko toi räkä brian vai rasva brian ( would he be snot brian or grease brian )
LarsLuzak: rasva ( grease )
Ziigmund: joo ( yeah )
Ziigmund: ennen ku tulee parempi ( before i can come up with a better one )
LarsLuzak: jopa sukua Zololle ( even related to Zolo?? )
Ziigmund: jopa ( even )
LarsLuzak: ilmota sille ( tell him )
LarsLuzak: virallinen nickname ( the official nickname )
Ziigmund: rasva brian vs. pumppu benyamine ( grease brian vs the pump benyamine )
Ziigmund: Brian....your nickname is from this point
RASVA
Ziigmund: Rasva what u had?
Ziigmund: it is rasva because your hair is so
rasvainen...in few pictures
Brian Hastings: wanna play more talbes of this guys?
Brian Hastings: or something
Brian Hastings: i hate 1 tabling
LarsLuzak: lets play NL
Ziigmund: yes we can...rasva
Brian Hastings: 3 handed nl works
Ziigmund: it works if there is gusettaja and pumppu
Ziigmund: not with lussu and rasva
Brian Hastings: am i lussu or rasva?
Ziigmund: u r rasva
Brian Hastings: lol
Brian Hastings: just searched that

EAST FIFE CASUAL

Posts : 237
Join date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Ziigmund chat

Post  inavacuum on Fri Oct 24, 2008 1:14 pm

Bless him. The thread implying that he was on PA's FT account was fairly amusing (and accurate for all I know).
avatar
inavacuum

Posts : 351
Join date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Ziigmund chat

Post  Allinjoe1 on Fri Oct 24, 2008 1:46 pm

Luck123: Hi everyone
Ziigmund: f u luck
avatar
Allinjoe1

Posts : 62
Join date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Ziigmund chat

Post  Balloo on Tue Oct 28, 2008 3:28 am

Solid Gold.
avatar
Balloo

Posts : 501
Join date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Ziigmund chat

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum